Underworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Potestas Est...
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Spørgsmål omkring historien, racer mm.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Ranoki-chan

Ranoki-chan


Antal indlæg : 10
Join date : 08/11/09
Geografisk sted : ~ Under your bed ♥

Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty
IndlægEmne: Spørgsmål omkring historien, racer mm.   Spørgsmål omkring historien, racer mm. EmptyMan Nov 09, 2009 11:06 pm

Ja, jeg er lidt i tvivl om nogle ting, og derfor må jeg hellere spørge mig om, før jeg roder mig ud i ... en gang rod.
Jeg er ked af, hvis nogle af spørgsmålende er forklaret på siden. Jeg har skam kigget efter, men hvis jeg alligevel har overset noget, så lad venligs være med at tænde af på mig n_n'

Jeps, spørgsmål som følger:

1 - Hvad står Anti Magisk Forbund for? - Altså, de vil udrydde magiske væsener. Og hvad så?
2 - Hvilke racer er det enligt, der er magiske; og i så fald, hvad er det for en magi?
3 - Hvordan skrives selve indlæggende - Bruges der tegn ("Siger", *Gør*, osv.) eller skrives det hele som en lang flydende tekst?
4 - Hvis man laver et emne i/på (fx) 'Kirkegården', skal man så flytte emnet/lave et nyt, hvis man går hen til (fx) Værtshuset, eller fortsætter man det i samme fora?

Eh ja, jeg er vandt til en heeeelt anden RS-form, så det er ret nyt og forvirrende. Håber i vil tage jer tid til at svare på mine idiotiske spørgsmål ...
Tilbage til toppen Go down
Kiel
Admin
Kiel


Antal indlæg : 101
Join date : 07/11/09
Geografisk sted : Where there be Choclate?

Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål omkring historien, racer mm.   Spørgsmål omkring historien, racer mm. EmptyTirs Nov 10, 2009 12:01 am

velkommen! ja nu vil jeg se om jeg kan svare på dine spørgsmål.

1 dette er Dineros afdeling
2 det spurgte du bare ikke om xD helt ærligt, ALLE har da magi, eller alle kan lære det, skriv det i din char, hvis du kan, og hvis den bliver godkendt, jamen så kan du -.-' helt ærligt xD
3 personligt mener jeg det er n00bet at skrive *går hen til dig... prikker til dig* så gerne 1 lang flydende tingeling.
4 Det gør du nemlig ikke Wink hvis du laver et emne på krikegården, jamen så spiler du på kirkegården, hvis du går et sted hen, laver du et nyt emne, og afslutter det gamle.... hvis du regner med at lege spiderman og hoppe rundt over hele byen, så hold de venligst til pms ^^


håber det var svar nok..
Tilbage til toppen Go down
Ranoki-chan

Ranoki-chan


Antal indlæg : 10
Join date : 08/11/09
Geografisk sted : ~ Under your bed ♥

Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål omkring historien, racer mm.   Spørgsmål omkring historien, racer mm. EmptyTirs Nov 10, 2009 12:08 am

Kiel - Tak ! XD

Jeps, sorry for min langt ude indlysende spørgsmål, men som sagt skal jeg lige lære det. N_N

Well, mht spsml 1, skal jeg så bare sende en Pm, oder was ?_?'

Ehm, og jeg forstår heller ikke helt det med magi'en (Jeg skal virkeligt have bøjet det i neonrør... x_x') - for når man siger 'magi', hvad menes der så med det? Er det en bestemt magi (Fx 'Ild', 'Usynlighed' eller hvad ved jeg), eller bare sådan ... Kan få ting til at svæve? o_o'
Tilbage til toppen Go down
Dineró
Admin
Dineró


Antal indlæg : 39
Join date : 01/11/09
Age : 29
Geografisk sted : Under Your Bed ^-^

Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål omkring historien, racer mm.   Spørgsmål omkring historien, racer mm. EmptyTirs Nov 10, 2009 11:50 am

Nej, På underworld bruger vi ikke element magi.
Men mere sådan noget... 'Harry-Potter-Agtigt' magi xD
Det var den bedste måde jeg forstod det på Smile

-Og ja, du er velkommen til at sende en PM til mig hvis du vil vide mere om hvad A.M.F står for Smile
Tilbage til toppen Go down
Ranoki-chan

Ranoki-chan


Antal indlæg : 10
Join date : 08/11/09
Geografisk sted : ~ Under your bed ♥

Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål omkring historien, racer mm.   Spørgsmål omkring historien, racer mm. EmptyTirs Nov 10, 2009 2:17 pm

Okay, så gør jeg det.

Og det med magien; man skal altså bare studere det, og så kan man det, lidt ud fra hvad man har øvet sig på - ? (Okay, det lød forvirrende -_-')
Tilbage til toppen Go down
Dineró
Admin
Dineró


Antal indlæg : 39
Join date : 01/11/09
Age : 29
Geografisk sted : Under Your Bed ^-^

Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål omkring historien, racer mm.   Spørgsmål omkring historien, racer mm. EmptyTirs Nov 10, 2009 4:40 pm

Du kan sagtens lære magi, men det kan tage ufattelig lang tid Smile
Tilbage til toppen Go down
Kiel
Admin
Kiel


Antal indlæg : 101
Join date : 07/11/09
Geografisk sted : Where there be Choclate?

Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål omkring historien, racer mm.   Spørgsmål omkring historien, racer mm. EmptyTirs Nov 10, 2009 5:14 pm

Som sagt, så skrives det i din char, alt hvad der står der, det kan du Wink Hvis den forbedrer sig ingame, kontakt da en admin Wink
Tilbage til toppen Go down
Ranoki-chan

Ranoki-chan


Antal indlæg : 10
Join date : 08/11/09
Geografisk sted : ~ Under your bed ♥

Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål omkring historien, racer mm.   Spørgsmål omkring historien, racer mm. EmptyTirs Nov 10, 2009 5:29 pm

Tja, undskyld at jeg er lidt langsom i opfattelsen, (pig ) men ...

Jeg skal altså skrive i mit skema, hvis jeg kan magi? - Og hvis jeg, under rollespillet lære det/bliver bedre, skal jeg skrive det til Admin, så det kan blive rettet?
Tilbage til toppen Go down
Kiel
Admin
Kiel


Antal indlæg : 101
Join date : 07/11/09
Geografisk sted : Where there be Choclate?

Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål omkring historien, racer mm.   Spørgsmål omkring historien, racer mm. EmptyTirs Nov 10, 2009 5:30 pm

Til mig Wink eftersom Dinero ikke ved en skid, hun render bare rundt og ser godt ud Razz ^^ ej, hun tager sig af det rent.... sådan spil mæssige, med om karaktererne er gode nok og sådan nogle, mens jeg ordner de højere spørgsmål, med "må jeg dit" og "må jeg dat" xD så bare skriv til mig hvis du skal have hjælp til noget sådan noget, med hvor meget du kan osv.
Tilbage til toppen Go down
Ranoki-chan

Ranoki-chan


Antal indlæg : 10
Join date : 08/11/09
Geografisk sted : ~ Under your bed ♥

Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål omkring historien, racer mm.   Spørgsmål omkring historien, racer mm. EmptyTirs Nov 10, 2009 6:05 pm

Okay, jeg tror jeg har forstået det nu - (Sagt på en anden måde fatter jeg ikke en skid) - men okay, jeg tror, at jeg ved hvad jeg har brug for ^^'

Tak for tålmodigheden, trods min begrænsede fatteevne Wink
Tilbage til toppen Go down
Kiel
Admin
Kiel


Antal indlæg : 101
Join date : 07/11/09
Geografisk sted : Where there be Choclate?

Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål omkring historien, racer mm.   Spørgsmål omkring historien, racer mm. EmptyTirs Nov 10, 2009 6:07 pm

Det er jo lidt det mit job er? ikke? Wink

Anytime!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål omkring historien, racer mm.   Spørgsmål omkring historien, racer mm. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Spørgsmål omkring historien, racer mm.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» -Historien

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Underworld :: Info Center :: Off-Game-
Gå til: