Underworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Potestas Est...
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sprites > Skema > Alice Azakura.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Ranoki-chan

Ranoki-chan


Antal indlæg : 10
Join date : 08/11/09
Geografisk sted : ~ Under your bed ♥

Sprites > Skema > Alice Azakura. Empty
IndlægEmne: Sprites > Skema > Alice Azakura.   Sprites > Skema > Alice Azakura. EmptyMan Nov 09, 2009 5:39 pm

Ehm ... Jeg har virkeligt ingen anelse om jeg har lagt dette her det rigtige sted. Og hvis jeg ikke har, så undskylder jeg mange gange og håber på nogle vil flytte det for mig. (=_=')


Fulde navn: Alice Azakura (Benytter ofte navnet Ahn/Ahn Marie som dæknavn.)
Køn: Hunkøn/pige
Race: Elver > Sprites
Alder: 14-17 år. Ikke sikkert.

Udseende: Jeg har meget bleg hud, næsten hvid. Selvom jeg opholder mig udenfor og i sollys flere timer om dagen, ænder det ikke noget. Mit ansigt er meget simpelt. Det afslører ikke mange følelser, heller ikke når jeg smiler o.s.v. Jeg har store, lidt smalle kulsorte øjne. Og så mit hår: Helt sort, med en meget svag blåtone i. Jeg har langt pandehår, og håret foran ørene er lidt længere end normalt. Ellers er det kort og meget stort. Før i tiden havde jeg langt hår, men klippede det af, da det var nemmere med kort. Jeg er meget spinkelt bygget, trods min race er mere tungt bygget. Desuden har jeg altid en helt simpelt sort kjole på. Den er med stropper, og går mig ca til knæene. Når det er koldt i vejret, har jeg en kappe jeg kan slå uden over.

Personlighed: Min personlighed skifter tit. For det meste er det hvad for et selskab jeg befinder mig i. For det meste virker jeg bare asocial, men jeg kan også opfører mig virkeligt naiv eller underdanig og usikker. Nok pga min alder. Ellers er min personlighed svær at beskrive.

Baggrunds historie: Jeg boede med mine forældre og en lillesøster. Vi var noglelunde velhavende, og levede et meget godt liv. Da jeg fyldte otte år gammel, blev min mor skudt af en fordrukken mand. I nogle uger var min far i stor sorg. Han blev hjemme, arbejde ikke, og brugte vores penge på alkohol. Efterhånden blev hans forbrug værre og værre. Han tog sig ikke længere af mig og min søster, og låste os ofte ude. Derudover havde han smag for at slå min søster og jeg, når det passede ham. En måned efter min mors død, var jeg på vej hjem efter arbejdet. Jeg havde overtaget min fars job for at få penge til mad. Han var væk i timevis om dagen, sikkert nede ved skøgerne. Da jeg kom hjem, fandt jeg min søster ligge halvdød på stuegulvet. Jeg bar hende op, og bad hende sige, hvad der var sket. Så fortalte hun, hvordan min far havde tæsket hende. Efter den dag, plejede jeg at drikke af mine fars flasker før han kom hjem. Noglegange slog jeg dem bare ned i gulvet så de blev smadret. Når min far så kom hjem, og fandt ud af det, råbte han brutalt, og slyngede mig ind i væggen. Kaldte mig for bedskidt og djævel. Men han slog kun mig, og aldrig min søster. Det lod til, at han helt havde glemt hende. Den eneste grund til, at han ikke han taget sin riffel og skudt hovedet af mig, var for pengene jeg tjente. Efter nogle år, blev min søster syg. Jeg gjorde hvad jeg kunne for at redde hende, men da det kom til stykket havde jeg ikke penge nok til medicin, og jeg måtte bare se på mens hun døde. Min far havde været fuldkommen ligeglad. Jeg blev opfyldt af had til ham, og få dage efter havde jeg fået fat i en pistol. Så skød jeg ham, og flygtede.

- Sorry for at gøre historien så unødvendigt lang >__< -

Familie: - Læs ovenstående.
Status:Jeg er hverken gift, trolovet eller forelsket.
Bopæl: I et lille telt, der er nemt at slå op og pakke sammen. Flytter tit.
Holdning til magi: Neutral.
Vinger: En natsværmer. De er brune, med et indviklet sort og mørkebrunt mønster på.
Vinger x personlighed: Min mor havde smukke sommerfuglevinger, og dem havde min søster og jeg arvet. Begge var de kønne og farvestrålende, og jeg var forfærdeligt stolt af dem. Men efter min mors død, og mit liv blev ændret brat, falmede de til en ussel, gråbrun farve, og blev svage. Hurtigt kom der rifter i dem og kunne aldrig opnå den gamle og flotte kulør som de havde fra starten.


Sidst rettet af Ranoki-chan Tirs Nov 10, 2009 12:09 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Dineró
Admin
Dineró


Antal indlæg : 39
Join date : 01/11/09
Age : 29
Geografisk sted : Under Your Bed ^-^

Sprites > Skema > Alice Azakura. Empty
IndlægEmne: Sv: Sprites > Skema > Alice Azakura.   Sprites > Skema > Alice Azakura. EmptyMan Nov 09, 2009 6:39 pm

Ikke Godkendt.

Det hele er meget fint men du skal ændre overskriften til dit navn.
Og ja, det er et msut at svare på det sidste spørgsmål, ret dette så bliver du godkendt
Tilbage til toppen Go down
Ranoki-chan

Ranoki-chan


Antal indlæg : 10
Join date : 08/11/09
Geografisk sted : ~ Under your bed ♥

Sprites > Skema > Alice Azakura. Empty
IndlægEmne: Sv: Sprites > Skema > Alice Azakura.   Sprites > Skema > Alice Azakura. EmptyMan Nov 09, 2009 10:47 pm

Så overskriften skal være 'Sprites > Skema > Alice Azakura (Ahn Marie)', eller hvad? o__o' Og hvordan gør jeg dette?
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 24
Join date : 01/11/09
Geografisk sted : I dit klædeskab!

Sprites > Skema > Alice Azakura. Empty
IndlægEmne: Sv: Sprites > Skema > Alice Azakura.   Sprites > Skema > Alice Azakura. EmptyMan Nov 09, 2009 11:42 pm

Nej Kun Alice Azakura

Og bare udfyld dem. Vælg nogle vinger der passer til hendes personlighed og begrund hvorfor
Tilbage til toppen Go down
http://underworld.secrets-stories.com
Ranoki-chan

Ranoki-chan


Antal indlæg : 10
Join date : 08/11/09
Geografisk sted : ~ Under your bed ♥

Sprites > Skema > Alice Azakura. Empty
IndlægEmne: Sv: Sprites > Skema > Alice Azakura.   Sprites > Skema > Alice Azakura. EmptyTirs Nov 10, 2009 12:10 am

Super - Jeg tror jeg har forstået det nu. Skal det så bare godkendes eller hvad?
Tilbage til toppen Go down
Dineró
Admin
Dineró


Antal indlæg : 39
Join date : 01/11/09
Age : 29
Geografisk sted : Under Your Bed ^-^

Sprites > Skema > Alice Azakura. Empty
IndlægEmne: Sv: Sprites > Skema > Alice Azakura.   Sprites > Skema > Alice Azakura. EmptyTirs Nov 10, 2009 11:43 am

Godkendt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sprites > Skema > Alice Azakura. Empty
IndlægEmne: Sv: Sprites > Skema > Alice Azakura.   Sprites > Skema > Alice Azakura. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sprites > Skema > Alice Azakura.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sprites Skema
» Race Beskrivelse: Elver Forgreningen sprites
» Vampyr Skema
» Bosmers Skema
» Menneske Skema

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Underworld :: Info Center :: Karakter Center :: Godkendte Sprites-
Gå til: