Underworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Potestas Est...
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Turnering!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Kiel
Admin
Kiel


Antal indlæg : 101
Join date : 07/11/09
Geografisk sted : Where there be Choclate?

Turnering! Empty
IndlægEmne: Turnering!   Turnering! EmptySøn Nov 08, 2009 1:26 pm

Vel mødt folk!


Jeg er glad for at se, at i har taget siden så kært, meeeen, vi kunne sagtens klare flere medlemmer. OG så fandt jeg på at lave en turnering! en konkurrence, kald det hvad i vil Wink

Således er reglerne: Tiltræk medlemmer! turneringen køre indtil Fredag D 20. November. Altså næsten to uger, her er præmierne!

tredje pladsen:
Et Sig, jeg laver med mine magiske photoshop magier, et signatur til tredje pladsen, jeg har selv lavet mit eget sig, og har gjort den slags siden begyndelsen af sommerferien, hvis der er spørgsmål om kvaliteten kan dinero spørges.
Anden pladsen: Det ovenstående. OG Du vil have mulighed flere karaktærer, altså skulle du blive træt af din nuværende, vil du have tilladelse til måske at lave en til?
Første pladsen!: Alt ovenstående, samt! du vil have mulighed for at lave en varyl, en blanding, et gadekryds, whatever you may call it, altså en karaktær der er en blanding mellem to racer ((dog kan vampyr ikke være en af disse))

Reglerne: hvis kun 1 deltager, vil han vinde tredje pladsen, så det afhænger af hvor mange der deltager, når du har tiltrukket et medlem, skal denne skrive karaktær, og deltage i minimum to tråde, og skrive omkring de tyve indlæg, så skriver du hvem du har fået herind, og det vil blive noteret Wink Så hvis første præmien skal gives ud, skal minimum tre deltage.

Kom så små minions, ud og bring mere kød til siden, og i modtager flere kræfter! Muhaha Wink
Tilbage til toppen Go down
Ranoki-chan

Ranoki-chan


Antal indlæg : 10
Join date : 08/11/09
Geografisk sted : ~ Under your bed ♥

Turnering! Empty
IndlægEmne: Sv: Turnering!   Turnering! EmptyMan Nov 09, 2009 5:48 pm

Det lyder hyggeligt. - Lol, I'm in ! XD
Tilbage til toppen Go down
Abel

Abel


Antal indlæg : 13
Join date : 09/11/09
Age : 29

Turnering! Empty
IndlægEmne: Sv: Turnering!   Turnering! EmptyMan Nov 09, 2009 11:08 pm

jeg har lige værvet Raphael... enjoy him.........................
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Turnering! Empty
IndlægEmne: Sv: Turnering!   Turnering! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Turnering!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Underworld :: Info Center :: Off-Game-
Gå til: