Underworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Potestas Est...
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ricardo Cazto Averio

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cazto

Cazto


Antal indlæg : 5
Join date : 10/11/09
Age : 30
Geografisk sted : danmark

Ricardo Cazto Averio Empty
IndlægEmne: Ricardo Cazto Averio   Ricardo Cazto Averio EmptyOns Nov 11, 2009 3:15 am

Fulde navn: Ricardo Cazto Averio
kaldenavn: Cazto
Køn: mand
Race: menneske
Alder: 17 ligner en på 17

Udseende: Cazto er en høj muskuløs fyr. med halv langt nøddebrunt hår, og grå blå øjne.
For det meste iklædt sorte handsker, sorte bukser med et sort bælte og en hvid T-shirt, og ud over den en sort jakke. hvis det ikke er det ”praktiske” tøj, er det en hvid skjorte sorte bukser og en sort jakke ud over.

Personlighed: Cazto er en ung mand med selvtilliden i behold, ikke på den irriterende måde, men på en måde der giver ham overskud, til at hjælpe hvor han kan, han er en snaksaglig fyr, og holder af stille aftener med stjerneklar himmel, han kan også godt lide bare at ligge og tænke over de mange ting der sker i verden, han er en filosofisk ung herre, med ambitioner om at opnå en høj status, og en lang fremtid i A.M.F.
Han har det fint med fremmede, og man kan altid regne med han har tid til at stoppe op og tage en snak.

Baggrunds historie: Cazto blev føde i det selvsamme hus som han bor i den dag i dag. Han voksede op med både en mor, far og en lille hund.
Hans far arbejdede en del, og det var derfor hans mor der ståd for opdragelsen, når hans far var hjemme, legede de i deres lille have, og kastede pinde til deres hund.
Da han var ca. Syv hjalp han sin far med nogle små job i byen, og hvor han ellers kan finde noget
Han begynde senere i skole, og senere han begynde at interessere sig for historie, han læste flittigt der hjemme i det han havde en masse tid og gik ud af folkeskolen i starten af dette år med en gennemsnits karakter på ca.12,5

Familie:
Mor lever og arbejder der hjemme
Far lever han arbejder i byen når der er en plads

Status: single

Bopæl: cazto bor i Centría i et hus med sine forældre og hund

Holdning til magi: medlem af A.M.F meget aktiv og engageret i det stykke arbejde der bliver udført i gruppen


Sidst rettet af Cazto Søn Nov 15, 2009 12:48 am, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Kiel
Admin
Kiel


Antal indlæg : 101
Join date : 07/11/09
Geografisk sted : Where there be Choclate?

Ricardo Cazto Averio Empty
IndlægEmne: Sv: Ricardo Cazto Averio   Ricardo Cazto Averio EmptyTors Nov 12, 2009 11:14 am

øhm...... Ja du mangler rimelig meget på din bg.... og jeg frygtr lidt at denne char bliver til en mary sue.. er det tilfældet?
Tilbage til toppen Go down
Cazto

Cazto


Antal indlæg : 5
Join date : 10/11/09
Age : 30
Geografisk sted : danmark

Ricardo Cazto Averio Empty
IndlægEmne: Sv: Ricardo Cazto Averio   Ricardo Cazto Averio EmptyTors Nov 12, 2009 8:20 pm

Hmmmm... nu er jeg jo ny i spillet, og derfor ved jeg ikke hvad mary sue er.
Men jeg vil tilføje det manglene til min bg.
Tilbage til toppen Go down
Kiel
Admin
Kiel


Antal indlæg : 101
Join date : 07/11/09
Geografisk sted : Where there be Choclate?

Ricardo Cazto Averio Empty
IndlægEmne: Sv: Ricardo Cazto Averio   Ricardo Cazto Averio EmptyTors Nov 12, 2009 9:32 pm

En mary sue er en "perfekt" karaktær, der kan slås, kaste magi, har 12,5 i gennemsnit, osv. osv.
Tilbage til toppen Go down
Cazto

Cazto


Antal indlæg : 5
Join date : 10/11/09
Age : 30
Geografisk sted : danmark

Ricardo Cazto Averio Empty
IndlægEmne: Sv: Ricardo Cazto Averio   Ricardo Cazto Averio EmptyFre Nov 13, 2009 4:56 pm

ikke de der med magi men han er nok en der kan langt indenfor fysik og sådan
Tilbage til toppen Go down
Kiel
Admin
Kiel


Antal indlæg : 101
Join date : 07/11/09
Geografisk sted : Where there be Choclate?

Ricardo Cazto Averio Empty
IndlægEmne: Sv: Ricardo Cazto Averio   Ricardo Cazto Averio EmptyFre Nov 13, 2009 4:57 pm

ja, plus han har et gennemsnit på 12,5 og så er han ((ud fra avatar)) også i nogenlunde god form, osv. osv. Jeg frygter lidt at dette bliver en, "for perfekt" karater...... er du med?
Tilbage til toppen Go down
Cazto

Cazto


Antal indlæg : 5
Join date : 10/11/09
Age : 30
Geografisk sted : danmark

Ricardo Cazto Averio Empty
IndlægEmne: Sv: Ricardo Cazto Averio   Ricardo Cazto Averio EmptySøn Nov 15, 2009 12:46 am

ja... X) man er ikke perfekt fordi, man har et godt gemmensnit, og hvis du ønsker det kan jeg godt ændre det.
Ens karakterer kommer an på hvor meget man laver i skolen, og hvis man har tid der hjemme kan man godt nå at lære en del, og hvis du synes det mangler i bg historien kan jeg også ænde det X)
Tilbage til toppen Go down
Kiel
Admin
Kiel


Antal indlæg : 101
Join date : 07/11/09
Geografisk sted : Where there be Choclate?

Ricardo Cazto Averio Empty
IndlægEmne: Sv: Ricardo Cazto Averio   Ricardo Cazto Averio EmptySøn Nov 15, 2009 12:58 pm

ja ja i know -.-' Det er nok bare det med at du har et sværd, ooooog at du ser rimelig pumpet ud på dit ava, samt at du har 12,5 men det er nok mig. Lav en skavant eller skade, og så er du godkendt....

But ill be watching you...
Tilbage til toppen Go down
Cazto

Cazto


Antal indlæg : 5
Join date : 10/11/09
Age : 30
Geografisk sted : danmark

Ricardo Cazto Averio Empty
IndlægEmne: Sv: Ricardo Cazto Averio   Ricardo Cazto Averio EmptySøn Nov 15, 2009 5:30 pm

du skal være velkommen! X)

billedet var bare midlertidigt og er nu ændret hvis det hjælper?

cazto er ikke en kriger hvis det er det du hentyder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ricardo Cazto Averio Empty
IndlægEmne: Sv: Ricardo Cazto Averio   Ricardo Cazto Averio Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ricardo Cazto Averio
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Underworld :: Info Center :: Karakter Center :: Godkendte Mennesker-
Gå til: