Underworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Potestas Est...
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg er ny på Underworld?

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 24
Join date : 01/11/09
Geografisk sted : I dit klædeskab!

Jeg er ny på Underworld? Empty
IndlægEmne: Jeg er ny på Underworld?   Jeg er ny på Underworld? EmptyLør Nov 07, 2009 2:14 pm


VELKOMMEN!



Du er ny? Fantastisk? Vi ville nemlig ønske der var nogen flere som dig særligt, hvis du oven i købet, har tænkt dig at blive her, og hjælpe med at forbedre siden! Hvis du ikke kan latin, er det helt okay, men så tillad mig, at oversætte for mig, Potestas Est. Magt Er. Og det er nemlig lige præcis hvad du skal, du skal komme ind i vores verden, og fortælle os, hvad magt er? Er det kærlighed? Er det rigdom? hvad er det der driver din karakter!



Hvis du har været på rpg boards før, ved du jo hvad du bør gøre
Hvis ikke, så er der et par hurtige hjælpe midler her:

Step 1: Lav et account, når du laver et account, ved vi altid hvem du er, du har også mulighed for at joine vores chat, sende bedskeder, og deltage i vores tråde.
Step 2: Læs om verdenen, læs om racerne, få det hele på rygraden (eller på små sedler rundt omkring)
Step 3: Lav en karakter, dette gøres ved at gå ind i det pågældende fora, og kopiere skemaet, hvorefter du udfylder det, med din karakters oplysninger.

Og så er du ellers klar! Det var let ikke?
Tilbage til toppen Go down
http://underworld.secrets-stories.com
 
Jeg er ny på Underworld?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Reglerne Her På Underworld.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Underworld :: Info Center :: Kom godt igang!-
Gå til: